Tervetuloa lukemaan, ehkä jopa seuraamaan tällaista välitarinaa, mitä kirjoitan. Tähän EI sisälly ladattavia! Ja muutenkin - Kukin lukekoon omalla vastuullaan. Tarina sisältää voimakkaita ilmaisuja, mitä perheen pienimmäit, tai äidit tuskin tahtovan oman kullannuppunsa lukevan. Joten, olen varoittanut teitä !!!!! D:

EIli siis, ensimmäinen osa:

ps. Osat eivät ole mitään maailman pisinpiä, joten pyydän ettei minua rankaista sen takia kommenteissa :DD Ja sitten lukemaan >

 

 

- Miten sä kehtaat hitto vie  viel eiliesen kapakkareissus jälkee näyttäytyy tääl?! Huusin hoipertelevalle miehelleni, Mikele vihaisena.

- Riläx! Mike sanoi ja koitti ottaa käsistäni kiinni. - Beltsu.. Kai sä tiiät et mun sydän kuuluu vaa sulle, tiiäthä?

Seisoin hänen edessään kädet puuskassa. - Mä oikee tykkää tost sun tavastas näyttää se. Eli, ovi on tossa vasemmalla, hemmetin pelle!

- Hetkone, Mike sanoi. - Tää on munki hima, ja meil on neljä makkarii. Mikse mä voi nukkuu tääl?

- No voi perhana, kirosin. - Koska mä en taho nähä sua enää koskaa. Lähe vetää!

- Mut Beltsu.. Se oli vaa semmone one-night-thing.. Kässääks?

- Etkö osaa suomee?! Get out! Painu vittuun täält saatanan idiootti!

Otin Mikeä hihasta ja raahasin hänet ulos.

Päätin rentoutua vähän porealtaassa. Lämmitin sen, ja sukelsin sinne päästääkseni irti kaikista asioista, mitä oli ennen ollut. Kuinka olinkaan ottanut miehekseni sian? Miten olinkaan ollut niin sokea? Mitä muut tekisivän minun sijallani?

En osannut keskittyä, vaan yritin tukahduttaa ikävät muistoni Mikesta ja lukuisista muista naisista joita hän oli mukanaan tuonut.

 

Mietinnät muistoistani saivat minut raahautumaan yläkertaan. Kaivoin tietoisesti äitini vanhan valokuva-albumin. Siinä kuvat olivat kuvattu vanhanaikaistyylillä.

Minua nauratti, miten äiti oli pukeutunut minun iässäni. Sitten käänsin sivua. Siellä komeili neljä kuvaa minusta ja Mikesta, ja vanhemmistamme. Me olimme olleet Miken kanssa parhaat kaverukset jo hiekkalaatikolla. Voi, kuinka silloin olivat asiat olleet hyvin. Kaipasin niitä aikoja - Aikoja, jolloin en vielä pitänyt Mikestä komeana ja karismaattisena uroksena.

 

Ensimmäisessä kuvassa olimme äitiemme sylissä. Minä oman äitini, Marian, ja Mike äitinsä Mirandan sylissä.

Silmiini pisti sekä kamala taaperopukuni, kuin myös äitini kirjoittama kuvateksti:

- "Meidän pikku Isabella ja Michael, suloiset taaperot". Suloiset? En halua kerätä säälipisteitä, mutta että suloiset?

Käänsin sivua.

 

Seuraavassa kuvassa olimme jo neljännellä luokalla. Äiti ja Miranda-täti olivat taka-alalla. Taisin silloin jo pikkuisen tykätä Mikesta.

- "Pikku lapsemme jo koulussa. Oi, kuinka aika vierähtääkään nopeasti.."

Niin se tosiaan teki. Mutta nopeasti tai ei, Mike puuhaili jo useammankin tytön kanssa.

 

Seuraava kuva oli teiniajoiltamme. Minulla oli kamala kukkamekko, ja Mikella vielä kamalampi asuyhdistelmä.

- "Voi ei, nyt alkavat teinivuodet. Mitenköhän pärjään noiden kahden kanssa?".

Olin jo sulkemaisillani kirjan. Lopulta käänsin viimeisen sivun.

 

Se oli otettu hyvin vähän aikaa sitten. Hieman ennen kihlajaisiamme. Seisoin siinä Miken vieressä. Kyllä kuvastä näkyi, että olimme kiusaantuneita.

Muistan vielä, kuinka hermostunut olin, sillä viime kuvastahan oli jo ikuisuus.

- "Aika astua omaan elämään, Isabella ja Michael. Toivottavasti teistä tulee vielä oikein ihana pari, rakkaudella Maria."

 

Suljin valokuva-albumin, ja vein sen takaisin kirjahyllyyn.

Nyt ei ollut aika surra mennyttä, nyt oli aika nauttia nykyhetkestä ja tulevasta - mitä se ikinä pitääkään sisällään..

Suunnittelin lähteväni pienimuotoiseen seuratapaamiseen. Voisin näyttää Mikelle, että minäkin osaan pettää - ja kunnolla. Se mies saisi maksaa kunolla tekonsa!

 

Menin makuuhuoneeseen, josta löysin  yhden mekoista, joita en ole koskaan ennen käyttänyt. Vedin sen ylleni, jotta olisin vetävän näköinen.

Pesin hampaani ja letitin hiukseni uudestaan. Halusin todella näyttää Mikelle mitä hän menetti.

Sitten lähdin matkaan. Menin bussipysäkille, missä huomasin bussin tulevan tuota pikaa.

 

Ehdin nipin napin seuranetsintätapaamiseen. Istahdin sohvalle. Paikalla oli vain yhden miehen lisäksi kaksi muhinoivaa nuorta.

- Haluutko viihdyket? Mies vieressäni kysyi. - Oon Bob.

- Irti! Minä kiljaisin ja siirryin taaksepäin. - Mä en haluu sun kans mitää, eli good bye!

- Mut hei muija, Bob yritti.

 

Irrotin katseeni Bobista. Katselin hetken kahta muhinoivaa tyyppiä. Nainen oli ainakin yliruma, ja mies oli..

- MIKE! Huudahdin järkyttyneenä.

Kiehuin raivosta ja halusin hirttää tuon miehen. Miten hän kehtaa heti eromme jälkeen vikotella naista, joka on kaiken lisäksi ällöttävän ruma?

Nyt se jätkä sai maistaa omaa lääkettään.

 

- Saakeli soikoon, kiroilin. - Syteen tai saveen!

Hyökkäsin Bobin kimppuun muhinoimaan. Hän vastasi innokkaasti 'tunteisiini'. Halusin näyttää Mikelle, että osaan minäkin pettää. Vaikka, emmehän me enää olleet yhdessä, mutta ei sillä nyt ole väliä.

- Jatketaanko mun luona, haukoin henkeäni.

- Of course, Bob naurahti ja  me lähdimme suukotellen kohti katua.

 

Jatkoimme makuuhuoneeseen intohimoisesti. Rakastelimme ollenkaan tietämättäni, halusin vain tehdä Miken kateelliseksi. En tuntenut mitään Bobia kohtaan, vaikka hän taisi niin luulla.

Jotenkin vain päädyimme sänkyyn.

Aamulla heräsin hänen vierestään. - Mike...

- Bob mä oon, Bob sanoi puoliunisena.

- BOB!!!! Kiljahdin ja katsoin ympärilleni. Joka paikassa hillui päällysvaatteitani ja jopa alusvaatteitakin. Puin nopeasti topin ja alushousut.

- Bob, huusin. - Pue päälles nyt!

 

Bob oli aikeissa mennä aamupesulle, mutta minä estin sen.

- Voi vitun vitun vitun vitun vittu! Kiljuin. - Kuinka sä saatoit vikotella mut sänkyyn!

- Hei hetkine, Bob rauhoitteli. - Turha sun on muhun kiukkuus purkaa. Sähä itte alotit!

- Sama se, mumisin ja ojensin Bobin vaatteet tälle.  - Pue noi ja lähe vetää, äläkä enää koskaa tavota mua!

Bob totteli hämmentyneenä ja painui ulos.

 

Petasin kiukkuisena sänkyä. Kuinka minä aina joudunkin miesten tahdon mukaan sänkyyn? Halusin vain näyttää Miken penteleelle että olen rautaa, mutta ei, minä joudunkin sänkyyn, enkä edes Miken silmien alla!

Minua värisytti ajatella, miten Mike oli yönsä viettänyt. Varmaan sen totaalisen ruman naisen luona..

Enenpää en ehtinyt ajatella, kun ovikello soi.

Joku hyökkasi minuun kiinni. - Mike! Mitä hemmettii sä..

Mike suuteli minua. Niin hyvältä se ei ollut tuntunut pitkään aikaan.

Lumouduin täydellisesti Miken iskuyritykseen.

Kun ajattelin tarkemmin, ei se yritykseksi jäänytkään...